Statcounter

6 Ocak 2014 Pazartesi

IMPORTANT NOTE / ÖNEMLİ NOT



  • Bu günlerde her ne kadar ISIS'a karşı çatışmalar devam etse de durum epey karışık. Bu yüzden burada verdiğim haberlere de temkinli yaklaşmanızı rica ediyorum. Neticede ben de bunları alıntılayarak veriyorum ve bunlar muhataplarından alınan, doğruluğu teyit edilebilen bilgiler değil. Rabbimin bu fitneyi müslümanlar için en hayırlı şekilde bitirmesi için dua edelim. 

  • As you know nowadays I am placing here news regarding the fights between ISIS and other groups. I ask you be cautious about the news and even with the ones I put here. Because I am also narrating these news from other web sources and I cannot verify them %100. Let's ask Allah to end this fitna in the best way for mujahideen not ASSad.

4 yorum:

  1. Alhamdulillah doğru bir karar vermişsiniz. Zira IŞİD-ISIS e karşı bir ön yargınız olduğuna inanıyordum. Fitne inşaAllah hayırla defolur gider

    YanıtlaSil
  2. ISIS'e önyargım kesinlikle var. Fakat bu bizi adaletten ayırmamalı. Hesabını veremeyiz.
    ISIS haberlerini aylardır yansıtmıyorum sizlere. Kafasını keserek sonra da pardon dedikleri Ahraruş Şam mücahidinin ne fotoğrafını ne de haberini paylaşmadım yanlış hatırlamıyorsam. Ama bu kardeşler çok sıkıntılı. Allah cümlemizi ıslah etsin.

    YanıtlaSil
  3. Bugün Nusret Cephesi nin , IŞİD e yapılan her hareketi kendimize yapılmış sayarız beyanatı ve Ahraruş Şam ile IŞİD in PYD ye karşı aynı safta savaşmaları, sizin yayınladığınız haberler ile bazen çelişiyor. Tabiki sizin yaptığınız haberleri çevirerek paylaşmak bunu biliyoruz. Ama bazen haberlerinizde problemler çıkıyor.


    Allah cümlemizi ıslah etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grupların bölgelere göre hareket tarzı homojen olmayabiliyor. Bir bölgedeki ISIS, Nusret, Ahrar yada ÖSO ile olan ilişki diğer bir kent yada bölgede taban tabana zıt olabiliyor. Buna çokça şahit oldum.
      Bir de her ne kadar çeviri yapıyor olsak ta kardeşim o kadar çok olay ve tepkiye şahit olunca genel bir bilgi ve anlayışa ister istemez sahip oluyorsunuz. Ve bunlar da ISIS militanlarının yaptığı ne ilk ne de son hata maalesef. Buradan tamamı kötü ve uygunsuz insanlar demiyorum ama kesinlikle karşılaşmak istemem kendileriyle. Benzetme kaba bir tabir olacak ama tırnaklarınızı balta ile kesmeye çalışırsanız ne olur tahmin edebilirsiniz. İslamı insanlara uygulamak, cihadı yaşamak ve uygulanmasında maalesef bu bünyedeki bazı yada birçok arkadaş böyle bir zihin yapısına sahip.

      Sil