Statcounter

13 Temmuz 2013 Cumartesi

ISIS üzerine bir grafik / A graphic about ISIS

Her ne kadar durum karmaşık ta olsa bölgede ISIS'ın varlığı ve diğer gruplarla arasındaki gerginlik aşikar. Bu yüzden bu grafiğe yer vermeyi uygun buldum. Allah en doğrusunu bilir ama ben bu kardeşlerimizi züccaciye dükkanındaki file benzetiyorum. Hatamız varsa Allah affetsin ve düzeltmeyi nasib etsin. Şu an rejimin lehine çalışacak şeylere sebep oluyor olabilirler.

Although the situation is not clear on the ground it is clear that there is a tension between other groups and ISIS. Since that reason I decided to place here this graphic. Allah knows the best but I think they are now lie an elephant in a china shop. If we are msitaken I ask Allah to correct us. They might be acting for the sake of regime unintentionally.

Grafic shows influence of the radicals from "The Islamic State of Iraq & Sham" in northern #Syria

3 yorum:

  1. Hayırlı Sahurlar güzel dostum.

    Öncelikle şunu belirteyim bilgilermiz Halep'e gidiyor.Tarık kardeşimizle Suriye'den aradı telefonla konuşma imkanımız oldu.Online olarak zaten görüşüyoruz.
    Haftalık çıkan gazetelerinde bizim bilgilerimizi kullandıklarını söyledi.Gazeteyi basma işlemi bitmek üzereyken aramıştı.

    Halep'teki gerek Tarık kardeşimizle gerek onun ekibiyle e-posta yoluyla irtibata devam ediyoruz.Az önce Tarık kardeşimiz Türkiye hattı ile beni aradı.Numaralarımız birbirimizde var ancak telefonla İstanbul'dan sonra hiç görüşmemiştik.Kendisi şu an Türkiye'ye yakın bir yerde yoksa Türkiye hatları Suriye'de çekmiyor.

    Tarık kardeşimiz haftalık çıkan gazetesinde paylaştığımız haberleri an itibariyle gazetelerine bastıklarını, basımın hemen hemen bittiğini söyledi.Nerede olduğunu sordum öğrendim ama nerede olduğunu söyleyemeyeceğim güvenlik açısından.Sınıra çok yakın bir yerde gazeteleri basma işlemimiz bitmek üzere İnşallah sahurumuzu yapıyoruz dedi.

    Allah onlara güç kuvvet versin.

    Bu güzel haberi paylaşmak istedim.

    Bugün Reuters'ın verdiği haberi Suriye'yi görmezden gelen Türkiye medyası da haber yaptı malum.Üstelik teyide muhtaç bilgiler Reuters üzerinden aktı.

    Öncelikle

    Malum Humus'da durum çok kritik şu an.Halep'de ise Büyük Halep Savaşını Allah'ın izniyle Özgür Ordu kardeşlerimiz kazanacak hayırlısıyla.

    Senden bilgiler de kullanıyorum Allah razı olsun kardeşim senden.

    Humus Halep ve Şam için mümkün mertebe son durumları gösteren(tamamen arap kaynakları teyit edilmiş bilgiler elimize akan dökümanlar üzerinden değerlendirmeler ile)haritalar hazırladım.

    Humus için üstadım bir bak istersen
    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=3225220#3225220

    Halep için
    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=3225241#3225241

    Şam için
    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=3226272#3226272

    BU ARADA EY AKHİ EY KARDEŞİM Bugün Lazkiye'de ISIS ile ÖSO arasındaki durumlar haberleriyle ilgili çok sayıda mesaj ve e-posta aldım.Durumu açıklama ihtiyacı hissetmiştim.

    Bunlar tamamen benim düşüncelerim ve görüşlerimdir.

    İstersen bir bak kardeşim.Yanlışım varsa lütfen beni eleştir kardeşim sıkıntılı bir durum varsa lğtfen söyle güzel kardeşim.Allah'ın inayetiyle her şey yolunu bulur hayırlısıyla.Liva Tevhşd Abdulkadir Salih,Hadi Abdullah,Mücahitler,Ahraruş'Şam,Ensaruş'Şam,Davud ve Faruk Tugayları,Türkmen Tugayları(Fatih Sultan Mehmet,Yavuz Sultan Selim,Ömer Muhtar) orada güzel işler yapacak yapıyor.Hayırlısıyla bu kasap rejim bitecek.Müslüman kanı oluk oluk akıyor.Müslümanların namusu,ırzı,kanı,hayatı söz konusudur.İnşallah Nusra ile de durumlar son zamanlarda gayet güzel gidiyordu(benim bildiğim kadarıyla)

    Bu benim naçizane düşüncemdir.Bir bakıver Üstadım.

    http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=3226304#3226304

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esselamu aleykum,

      Öncelikle mesajın ve haberlerin için teşekkür ederim. Yorumunu okudum. Kısaca şunu söyleyeyim. Maalesef bu haberler muhtemelen doğru. Bence ISIS denen arkadaşlar Suriye'deki direnişe zarar verecek hareketler yapıyorlar. Ve uzun vadede de Suriye'ye sıkıntıdan başka birşey getirmezler. Ben Esed olsam çaktırmadan önlerini bile açardım. İyi niyetli olmak yeterli değil. Aptalca da hareket etmemek lazım. Ama maalesef bu arkadaşların çok akıllı olduğunu düşünmüyorum. Konuyla ilgili detaylı malumat edinince blogda konu açarak paylaşacağım inş. Halihazırda elimde bazı dokümanlar var internette rastladığım. Uzun lafın kısası şu. Bu gibi oluşumlar istemeden de olsa ferasetten fazla derecede yoksun olduğu için müslümanların aleyhinedir. Ve yarın etraflarındakileri tekfir ederek Suriye'de müslüman kanı dökenler görürsem şaşırmam.
      Allah hatalarımızı düzeltmeyi nasib etsin.
      Allah lafızlarımızdaki hatalar için bizi affetsin.

      Sil
  2. MESAJIMIN BU KISMI BİLGİLENDİRME YAPTIĞIM SİTEDEN ALINTIDIR HA ÜSTADIM

    Halep'teki gerek Tarık kardeşimizle gerek onun ekibiyle e-posta yoluyla irtibata devam ediyoruz.Az önce Tarık kardeşimiz Türkiye hattı ile beni aradı.Numaralarımız birbirimizde var ancak telefonla İstanbul'dan sonra hiç görüşmemiştik.Kendisi şu an Türkiye'ye yakın bir yerde yoksa Türkiye hatları Suriye'de çekmiyor.

    Tarık kardeşimiz haftalık çıkan gazetesinde paylaştığımız haberleri an itibariyle gazetelerine bastıklarını, basımın hemen hemen bittiğini söyledi.Nerede olduğunu sordum öğrendim ama nerede olduğunu söyleyemeyeceğim güvenlik açısından.Sınıra çok yakın bir yerde gazeteleri basma işlemimiz bitmek üzere İnşallah sahurumuzu yapıyoruz dedi.

    Allah onlara güç kuvvet versin.

    Bu güzel haberi paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil