Statcounter

11 Nisan 2013 Perşembe

Kadına Yapılan İşkence ve Dayak


Bundan daha kötü birçok olay var. Ama video görüntüsü yok. Bu görüntüler de diğer haberler arasında kaybolup gitsin istemedim. 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LOCi2eC8IsQ





Bu da Şam merkez hapishanelerinde kullanılan işkence aletlerinden biri. Hapisten kurtulan birinden duyulanlara göre günde 40 kişi bu sandalyede öldürülüyor. 12 yaşındaki bir çocuğu amca beni öldürmeyin diye yalvarmalarına aldırmadan bu sandalyede öldürdükleri de anlatılıyor. 12 yaş rejimin sizi öldürmesi için gayet yeterli bir yaş bunu hatırlatayım. 12 yaşındaki çocukların boğazlandığını biliyorum, değil 12 çok daha küçük çocukların bile bu şekilde öldürülüp yakıldığını duyduk, gördük beraber burada.

Tarih boyunca milyonlarca insan bu şekilde haksız ve hunharca öldürüldü. Ama dünyanın bu kadar ilgisiz ve pişkin olduğu başka bir örnek daha en azından ben hatırlamıyorum. Bütün bu olanlara rağmen bu garip insanları Esed katilleri ile bir tutma utanmazlığını gösterebiliyorlar. Düşünsenize bir ülkemizden iki tane yaratık çıkıp Esed ile ropörtaj bile yapabiliyor onu aklamak için. (Bkz. Ulusal Kanal ile ilgili haber)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder