Statcounter

13 Nisan 2013 Cumartesi

13 Nisan







  • Halep-Sheikh Maqsoud: Savaşçılar çatışma arasında eğlenip oynuyor.

  • İdlib-Saraqeb: İnsanların üzerine bombalar böyle bırakılıyor. Çocuklar, kadınlar böyle parçalanıyor. Bu bombaların askeri hedefi yok. Amaç tamamen karmaşa yaratmak, korku salmak ve zarar vermek.

  • Halep: Kindi Hastanesi ve Hapishaneyi ele geçirilmesi operasyonunda öldürülen şebbiha cesetlerinin bir kısmı.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sNoRjbzfiVo
Yemek zamanı



  • Hama-Mork:VİDEO: Çocuğu ölen babanın acısı.

  • İdlib-Al Mastoume: Ahrar As Sham Al Mastoume tepesinde bir Shilka'yı füzeyle vurdu.

  • Şam: Güney ring yolundaki çatışmalarda 1 BMP vuruldu.

  • Şam-Jobar: Bölgede vurulan bir tank.

  • Daraa-Khirbet Ghazele: Bölgenin kuzeyinde 2 T72 tankı vuruldu.
  • ABD: İran rejimi muhaliflerinin Suriyeli muhalifleri de destekledikleri gösteri.

  • Halep-Jandoul: Muhaliflerin elde ettiği ganimetler.

  • Halep-Jandoul: Jandoul Kavşağında onlarca Esed militanı öldürüldü.

  • Halep: Tuğgeneral Abdelhaq Askar Kindi Hastanesinden kaçmaya çalışırken yakalandı.


  • Halep-Şeyh Maqsud: Esed'in kimyasal silahla yaptığı saldırıdan etkilenen siviller. Pislikler düşük miktarda ve kısıtlı sahada kullanıyorlar kimyasal silahları.








5.28a

2 yorum:

  1. S.A. Kardeş.Bende bir blog sayfası oluşturdum. sayfa http://ozgursuriye.blogspot.com/ Sizin sayfaya ilaveten Suriye'den haber vermeye çalışacağım.Hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. WAS WR WB kardeşim.

    Allah razı olsun. Allah muvaffak etsin.
    Benim haberlerimi dilediğin gibi kopyalayabilirsin.
    Ben yallasouriya.wordpress.com dan ağırlıklı olarak faydalanıyorum. Oradaki haberleri kendimce süzerek veriyorum. Diğer kaynaklara bakmaya vakit pek kalmıyor bile.

    Tekrar haberleşmek dileğiyle,

    musab_i@hotmail.com dan bana yazabilirsin.

    YanıtlaSil