Statcounter

3 Eylül 2015 Perşembe

SİZİN FİKRİNİZ SORUYORUM / ASKING YOUR OPINION



For long I have been thinking of reducing my efforts on this blog.
It takes too much time of mine.
I am thinking to report from Syria on weekly basis.
I plan to decrease the visual content such as videos of clashes and hits on tanks etc.
I think to give news about the developments, changes on the ground makes more sense.
I guess/hope this will be less time taking and more informative.

Untill now I did not receive any comment from english speaking followers.

But I ask your opinion regarding this idea.

Take care!

"Now I am trying to change the code of blogger to make comment section more visible/easy"
Now you can see below Add Comment link.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uzun süredir bloğa daha az zaman harcamanın yollarını düşünüyorum.
Çok zamanımı alıyor.
Suriye'den haberleri haftalık olarak vermeyi düşünüyorum.
Bu meyanda çatışmalar, vurulan tanklar vb. görsel öğeleri azaltmayı düşünüyorum.
Sahadaki gelişmeler, değişimler hakkında haber/bilgi vermeyi düşünüyorum.
Tahmin ediyorum/umuyorum ki bu daha az vaktimi alacak ve daha bilgilendirici olacak.

Şu ana kadar bloğumun içeriği ile ilgili sizlerden pek öneri al(a)madım.

Ama bu düşüncemle ilgili yorumunlarınızı bekliyorum.

Allaha emanet!

"Şu an yorum kısmının kodunu değiştirmeye uğraşıyorum. Yorum yapmayı daha görünür ve kolay hale getirebilmek için."
"Şimdi altta Yorum ekle seçeneği görülebiliyor."

 

18 yorum:

  1. Sizi Sürekli takip ediyorum. Siz olmasanız Hürriyet, Milliyet, Radikal gibi yerlerden yalan yanlış bilgiler edineceğiz.
    Naçizane fikrim Haftalık değil de haftayı 2-3'e bölebilirsiniz.
    Video resim gibi görselleri azalatarak sahadaki gelişmelere emek harcamak daha mantıklı. Lakin fetihlerin videolarını görmek isteriz.
    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve cevabınız için teşekkür ederim. Dikkate alacağım.

      Allaha emanet olun.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıslah haber kardeşim senin de siteyi takip ediyoruz ama senin kusurun var burdan haber aldığın zaman bu sitenin ismini vermiyorsun kimse ziyaret etmesin diye mi ?? ayıp müslüman müslüman kardeşine kendisinden daha çok istiyecek artık bunu bizden iyi bilmelisiniz meşhur olma davası gütmemelisiniz.. bildiğim en mütevazi kardeşimi bu sitenin sahibi bildim suriyeden haberblogspot kardeşim... inan ki beni hiç hiç tanımıyor bile ben mardindeyim nerden bilsin beni ama takip ediyoruz çok şükür iyileri kötüleri .. mücahitleri zalimleri hepsini... bu yüzden haber siteleri bu sitenin ismini vermekten utanmasın artık ... destek olsun :) admin içim doludur benim yoksa normalde az konuşurum :)

      Sil
    2. ISLAH HABER sitesindeki kardeşlerime de selamlar. Her sabah işyerimde yaptığım şey sitelerine bir göz gezdirmektir.
      Bu haber sitelerinin sayısının artması ve daha bir profesyonelleşmeleri gerek. Tabi ki bunlar para ve emek te istiyor. Benim kanaatim gönüllü arkadaşların orada bu işleri yürüttükleri. Allah kendilerinden razı olsun. Allah sayılarını artırsın.
      Tabi hatasız kul yada haber sitesi de olmuyor maalesef.

      NOT: Kendileri bu sıralar benden pek alıntı yapmıyorlar. Ben kaynak gösterilmemenin ardında başka kaygılar olduğunu düşünüyor/umuyorum.

      Allaha emanet olun,

      Sil
  3. bak kardeşim benim ehli sünnet velcemaat olarak hizmet asla kesilmesin kimileri silah ile kimileri kalem ile cihad eder senin hizmetinde az değildir... senden çok razıyız.. haberleri elden gelince kesme.. gücünün yettiğine göre kardeşim benim

    YanıtlaSil
  4. bak kardeşim benim ehli sünnet velcemaat olarak hizmet asla kesilmesin kimileri silah ile kimileri kalem ile cihad eder senin hizmetinde az değildir... senden çok razıyız.. haberleri elden gelince kesme.. gücünün yettiğine göre kardeşim benim

    YanıtlaSil
  5. daha yorum nasıl yazılır bu sitede bilmiyordum çünkü buraya yorum yazabilmek için bayağı uğraşmak gerek öbür haber sitelerinde haber yorum yazmak kolay oluyor isim ve altına yorum yaz tmm ama senin ki bayağı zor :) neyse kardeşim benim hatta facede bir sayfan açılsada ordan herkes üye olsa tanısa daha çok yayılsa diyorum.. gerçi benim face yok ama başkaları aydınlansa... senin hizmetten çok istifade ettik ediyoruz ve diyorum ki senin bu site dünyaya yayılması lazım hatta çok tanıtılmöası lazım doğru ne ise onu söylüyorum ... hizmete devam devam hatta facede tvitterde aç yay bu siteyi haftada iki üç gün bile olur yeter ki kesilmesin hizmet.. büyük üstadımız buyurur idi ince ama uzun bir yol gibi yani ölüme kadar olan hayırlı ameller makbuldur... konuşacak çoook şey varda ama akıllı olan yetinir az işaretten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu işleri profesyonel ekiplerin yapması gerekiyor. Hangi şartlarda bu bloğu sürdürdüğümü bir bilseniz. Basit ama çok zaman alıcı.
      Allahın verdiği ömür ise kıymetli.

      Sil
  6. ama videoları kesme günlük haber videolar çok etkileyici ama öldürülen çocuk resimleri içimizi yakıyor onları sakla ... ama zafer videolarını yayın et birde savaş strateji uygulayan icad eden mücahitler bize moral oluyor

    YanıtlaSil
  7. Günlük takibinizi yapıyorz çok da memnunuz. Bu sitede ki gibi taze bilgi bulmak mumkun olmuyor. Ama meşguliyetinizden dolayı haftalık olarak yayınlayacak olursanız gene takibe devam ederiz. Özellik haritalı son durumlar çok bilgilendirici oluyor. Kolay Gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun.
      Sizlere de kolay gelsin.

      Sil
  8. Sizin sayfanızı çok beğeniyorum.Suriye cihadıyla alakalı çok sayfa site aradım. beni tatmin edicek bir yer bulamamıştım. Ta ki sizin sayfanızı bulana dek. Her gün sayfanıza girer bakarım yeni bir şey var mı diye. Allah celle celaluhu sizden razı olsun. Sizin sayenizde suriyede safımızı düzügüncene tutabildik. Yoksa bizim islami kesim olarak gözüken koca koca gazetelerde doğru düzgün bilgi yok yazı yok. herşeyi birbirine karıştırıyorlar.abuk subuk haberler çıkıyor. yeri geliyor dünya yıkılsa suriyede haber olmuyor. siz ingilizce ve arapça bilginizle o kadar sayfa okuyup araştırıp derleyip bize takdim ediyorsunuz.Özellikle haritaları paylaşmaktan vazgeçmeyin. Her çatışma videosunu vermenize gerek yok. Bir de bazen geri çekildiğimiz yerlerden de bahsetseniz iyi olur.Facebookda sayfa açsanız çok daha fazla kişiye ulaşabilrisiniz zannımca.orda da şöyle bir sıkıntı var sürekli birileri şikayet ediyor sayfa ya kapatılıyor. ya engelleniyor kimse paylaştıklarınızı göremiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur yücel kardeşim haklısın biraz da faceden bir admin bunları bu siteyi yayın etse iyi olur... inşallah bizde burdan mardinden doğunun diktatörleri olan pkk zalimlerine karşı milletimizi müslüman kardeşleri uyandırmak için çalışıyoruz... admin kardeşim linke tıklamadan okuyucular yorum kısmını göremiyor okuyamıyor sayfada bir yenilik yap yorum yazılıcak yerleri açık bir şekilde aç bazen arkadaşlar yorum yazsın .. ben ilk defa bugün keşfettim nasıl yorum yazılacak burda :))

      Sil
  9. bakın kardeşlerim benim uyanık olun özellikle doğudaki kardeşlerim doğunun baas ı diktatörü münkiri olan pkk ya karşı uyanık olun .. birbirimizi uyandırmalıyız bi simit sitesindeki kardeşimiz gibi bu haber sitesinin mücahidi ismini bilmediğim kardeşim gibi öyle yiğitleri ALLAH EKSİK ETMESİN AMİN.... Bİ SİMİT KARDEŞİMİZ DE '' Bİ SİMİT''' sitesinde gidiyor geliyor mücahit kardeşimz ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Bİ SİMİT kardeşimizin bir gazeteci olduğunu tahmin ediyorum.

      Sil
  10. isvicreden takip ediyorum ve cevreme de bilgi aktariyorum. Sayfanizdan cok faydalandik Allah razi olsun.. Haftalik da olsa takip etmeye devam edecegim insaAllah... Suriye direnisi ile ilgili özet son durum degerlendirmeleri faydali olur... örnegin Rusyanin artan silah yardimi neyi degistirir?

    YanıtlaSil