Statcounter

30 Haziran 2013 Pazar

Humus Merkez Son Durum



Syria - Map - Military - Homs - 29-6-2013


Rejim şehir merkezini de tamamen ele geçirmek için çok yoğun bir saldırı başlatmış durumda.


Burada çekilen ve Al Arabiye ile Al Jezire'nin yayınlamayı reddettiği video.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e79AZ8kvLZA

Humus'tan Salim İdrise mesaj. Nerede teslim aldığın silahlar. Humus kaderine terkedilmiş durumda.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9OO_HyrFtwY






















2 yorum:

  1. Güzel kardeşim.

    ben paylaşım yaptığım siteye demin yazdığım yazıyı aynen buraya kopyalıyorum.Bir haftadır takip edemedim seni dostum kusuruma bakma hakkını helal et.

    ALINTI:

    01:52 (bugün) ÖZÜR DİLERİM ARKADAŞLAR HAKKINIZI HELAL EDİN.

    SelamınAleyküm ve Rahmetullahi ve Berekatihü.

    Sayın değerli üyeler.

    Bilgisayarımın data kablosu bozulduğu için ekran komple gitti.Akabinde Harddisk yandı yani yaklaşık bir haftadır buraya yazamadım.Kusuruma bakmayın.Hakkınızı helal edin.Bilgisayarımda kayıtlı dökümanların da hepsi gitti çünkü yedeklememiştim.Ancak online olarak elimize geçen bilgiler dökümanlar bizde var.

    İnşallah daha yeni eve geldim,şimdi birazdan düzenlemeler yapacağım ve 1-2 saate buraya yazacağım İnşallah devam edeceğim.Bundan sonra bilgiler aktarmaya devam edeceğim elbette.

    Bu arada çok güzel bir haberim var.Sizinle de paylaşmak istedim takdir sizindir.İstanbul'da şans eseri bir Suriyeli kardeşimizle tanışma fırsatım oldu.Adı Tarık.Kendisi Halep Üniversitesi Biyomühendislik bölümü öğrencisiymiş.Ancak okulları bombalandığı için ve savaş dolayısıyla devam edemiyor.Kendi ekibiyle birlikte Kilis ve Antakya'da çıkardıkları gazeteyi Kilis üzerinden Azez ve Halep'e Antakya üzerinden ise İdlib'e götürüp halka ulaştırıyorlarmış.Malum Suriye'de gazeteler çıkmıyor,Suriye devlet televizyonu SANA(Syrian Arab News Agency) ise sadece Baas ve Beşar yanlısı haberler yapıyor.

    Kendisiyle Arapça İngilizce Türkçe karışık sohbet ettik.Bu akşam onu Gaziantep'e uğurladım.Kilis üzerinden ise Halep'e geçecekmiş.Yarın Halep'de olacak.

    Tarık kardeşimize buradaki paylaşımlarımızdan ve buradaki bilgilerden ve günde 36.000 kişinin takip ettiği bir blog spot un da bir kardeşimiz tarafından yazıldığından orada da bilgilerimizin seve seve bilgilerimizin kullanabileceğinden ve kullanabildiğinden ve sadece genel manada Arap kaynaklarından ve anlık takip üzerinden teyit edilmiş bilgiler aktardığımızı söyledim..Kendisi bilgilerimizi kullanmak istediğini,gazetesine koyabileceğini halka ulaştırabileceğini söyledi.Seve seve kabul ettim.Çok mutlu oldum.İnşallah artık sadece Türkiye Halkının değil,Suriyeli kardeşlerimizin de bizim bilgilerimizle de bilgilenebileceği bir durum oluştu.Telefonlarımızı ve e-posta adreslerimizi aldık.Ne kadar çok kişiye ulaşsak o kadar güzel olur İnşallah.

    Saygılar.
    --------------------------
    --------------------------
    --------------------------
    Sonuç olarak İnşallah Tarık kardeşimize İnşallah senin blogundan da bilgiler aktarmak istiyorum elbette.

    Oradaki can dostu kardeşlerimizin Allah yar ve yardımcısı olsun,mübarek ramazan ayında da İnşallah Oruçlarının rahmetini ve bereketini daim kılsın,Peygamber efendimiz yoldaşları olsun İnşallah.Ümmet arkalarında Türkiye arkalarından Ümmet bizimle kardeşim,Ümmet Türkiye ile Suriye ile Ceyşül Surıyya Hür(Özgür Suriye Ordusu)ile birlikte.Bundan emin olabilirsin üstadım.Cevabını heyecanla bekliyorum.Saygılar.Sevgiyle kal dostum.

    Tarık kardeşimiz Abdullah Hadi kardeşimizi de bildiğini söyledi.Ona söylediğim tek şey NAHNU HABİB ABDULLAH HADİ CEDDE,ENE MİN TÜRKİİ LAKİN NAHNU MÜSLİMİN,İHVANİ KÜLLİ SURIYYA TURKIYYE ,ALLAH SURİYE CEYŞÜL HÜR BES(Biz Abdullah Hadiyi seviyoruz hem de çok,Türküm ancak hepimiz Müslümanız İnşallah,Suriye Türkiye kardeştir,Allah Suriye Özgür Ordu yeter İnşallah)

    dedim.

    tekrar saygılar ustam.

    YanıtlaSil

  2. Esselamu aleykum kardeşim,

    Mesajın için teşekkür ederim. Tabi ki arkadaşlarımız buradaki haberleri de kullanabilir.
    Abdullah Hadi kardeşimiz ve benzerlerinin Allah yardımcısı olsun.

    Yalnız maalesef günde 36.000 takipçimiz yok, keşke olsa. Sadece şahsen blogun linkini verdiğim insanlar dahi siteyi düzenli takip etse bile izlenme miktarımız çok yüksek olurdu. Fakat benim gözlemim şu ki Suriye ve diğer İslam dünyasının maruz kaldığı zulümlere müslümanlar dahi çok duyarsız.

    Allaha emanet olun,

    Saygılar,




    YanıtlaSil